Jak na vánoční večírek, který bude zaměstnance bavit

Lámete si hlavu nad tím, jak zvládnout vánoční večírek,

který bude vaše zaměstnance bavit?

Máme pro vás pár tipů! 

 

Období vánočních večírků se blíží raketovou rychlostí. S tím se přichází i spousta výzev. Pojďme se na ně podívat již ve fázi plánování, aby vás případné nepříjemnosti nezasáhly ve chvíli, kdy už bude příliš pozdě.

Máme pro vás tipů, na co by se při plánování vánočního večírku nemělo zapomenout. Zkušení plánovači již budou spoustu z těchto bodů znát, ale pokud jste přišli k plánování vánočního večírku jako slepý k houslím, věříme, že budou přínosné.

Plánování vánočního večírku není jednoduchá záležitost a v jednom e-mailu nelze pokrýt vše. Nejdůležitější informace, kterou byste si měli odnést je, že vánoční večírek má být poděkováním zaměstnancům. 

 

Kterým výzvám se společně podíváme na kloub?

Na večírek mi nikdo nechce přijít.

Nikoho to na večírku nebaví.

Hosté odchází z večírku příliš brzy.

Dochází mi nápady na program.

 

NA VEČÍREK MI NIKDO NECHCE PŘIJÍT

Pokud viníkem není špatně zvolený termín, přehodnoťte,  jak přistupujete k propagaci večírku - pozvánkou to totiž nekončí. 

O večírku mluvte už v prvotní fázi plánování s kolegy během oběda, na kávě v kuchyňce, nebo třeba u kopírky. Zaměstnanci mohou mít zajímavé nápady, nebo dokonce kontakty na dodavatele, díky kterým objevíte nová a kreativní řešení. Když zaměstnanci mají možnost přispět k organizaci akce, zvyšuje to jejich zájem a nadšení, stávají se tak přirozenými propagátory. 

Když už se večírek blíží, nezapomeňte lidi nalákat na konkrétnější detaily, kterými se zároveň připomenete. 

 

NIKOHO TO NA VEČÍRKU NEBAVÍ

Tomuto jevu se dá zabránit už během plánování. Hledejte cestu, která udělá radost právě vašim zaměstnancům. Vy je znáte nejlépe, proto se zamyslete nad aktivitami, které by je skutečně oslovily. K tomu vám může pomoci jednoduchý dotazník nebo osobní rozhovory s týmy, díky kterým si vytvoříte přehled, co vaši lidé preferují a co je pro ně důležité.

Na všechny akce si zpracovávejte detailní zpětnou vazbu ať víte, co vaše zaměstnance bavilo, co je zaujalo a co jim naopak zážitek kazilo.

Při plánování akce se na ni podívejte očima návštěvníka. Co byste chtěli vědět předem? Kde všude si můžete zpříjemnit zážitek? Co by vám mohlo večer zkazit a co by naopak pomohlo zlepšit atmosféru? Zamyslete se nad tím, jak se hosté budou cítit v různých momentech večera. Detaily, jako je čisté prostředí, atmosféra při vstupu do prostor nebo osvětlení hrají důležitou roli a často rozhodují o celkovém dojmu. 

 

HOSTÉ ODCHÁZÍ Z VEČÍRKU PŘÍLIŠ BRZY

Na závěr programu si připravte něco ohromujícího navíc jako eso v rukávu. Využijete momentu překvapení a stupňujte očekávání. Lidská zvědavost nedovolí hostům odejít předčasně.

Pokud zařizujete občerstvení na vlastní náklady, rozdělte jej do několika vln, aby se hosté těšili, co přijde dál. Největší dojem uděláte kreativním pojetím cateringu,

nebojte se experimentovat - servírujte zábavným způsobem nebo personalizujte vzhled občerstvení na míru večírku.

 

DOCHÁZÍ MI NÁPADY NA PROGRAM

Plánování akce může výrazně usnadnit jasně definované téma nebo koncept. Tím zajistíte, že všechny prvky akce budou navzájem ladit a večírek bude lépe zapamatovatelný. S konceptem se vám budou lépe vymýšlet i ty nejmenší detaily. S proměnlivými tématy nebudou vaši zaměstnanci unaveni z toho, že je večírek každý rok to stejné dokola.

 

Pokud plánujete vánoční večírek a rádi byste ho

obzvláštnili lázeňskými oplatkami, napište nám co nejdříve,

termíny se rychle plní.