Jak na udržitelné reklamní předměty bez kompromisů

Jak přistupovat k výběru reklamních předmětů tak, aby byly

v souladu s udržitelností? Ohleduplnost nemusí nutně

znamenat kompromisy. 

Téma udržitelnosti a ochrany životního prostředí čím dál více prosakuje do fungování českých společností. V ReklamniOplatky.cz toto směřování podporujeme. 

Jsme si vědomí, že právě odvětví reklamních předmětů je jednou z nejvíce rizikových oblastí pro vznik zbytečného odpadu. To však neznamená, že bychom měli na reklamní předměty kompletně zanevřít. Pojďme se společně podívat, na co si dávat pozor při výběru reklamních předmětů tak, aby byly v souladu s požadavky na udržitelnost.

Na co si dávat pozor:

užité materiály

spolehlivý dodavatel

skutečná hodnota dárku pro jeho příjemce

 

UŽITÉ MATERIÁLY

Tradiční reklamní předměty často obsahují materiály, které se v přírodě nerozkládají, což vede k hromadění odpadu. Upřednostňujte předměty z přírodních a obnovitelných zdrojů a recyklovyných materiálů, jako je bambus, papír, organická bavlna nebo bioplast. U jedlých reklamních předmětů máte jistotu, že zmizí mnohem rychleji, nezapomínejte však na jejich balení.

 

 SPOLEHLIVÝ DODAVATEL

Ujistěte se, že máte jasno v tom, od koho reklamní předměty pochází, a že této společnosti můžete plně důvěřovat. Výroba, balení, přeprava i firemní kultura dodavatele mohou výrazně ovlivnit životní prostředí. Ne všichni dodavatelé jsou v těchto oblastech transparentní. Proto je důležité vybírat dodavatele pečlivě a zodpovědně.

 

DÁRKY S HODNOTOU

Vyberte předměty, které přinesou jejich příjemcům skutečnou radost nebo užitek. Pokud váš dárek partneři či zaměstnanci nevyužijí, plýtváte finančními prostředky a zároveň přispíváte k znečištování životního prostředí. Existují alternativy, které zaujmou, potěší, šetří rozpočet a zároveň jsou šetrné k planetě.

 

Správně zvolené udržitelné reklamní předměty mohou

skvěle zaujmout bez toho, aniž by vám udělali díru do

rozpočtu. Nedělejte letošní Vánoce kompromisy.

 

Vysoké nároky na reklamní předměty nemusí nutně

znamenat více starostí. Nechte starosti s reklamními

předměty na spolehlivém dodavateli.