Na co si dávat pozor u jedlých reklamních předmětů

Jedlé reklamní a dárkové předměty mohou být efektivním
nástrojem pro budování značky a posílení vztahů.

 

Jedlé reklamní dárky získávají v posledních letech čím dál větší oblibu mezi marketéry. Je to logické, obvyklé reklamní předměty už netáhnou a ani nepřekvapí. Máme pro vás několik tipů, jak jedlé dárky správně použít.

Na co je potřeba dbát při výběru jedlých propagačních předmětů?

KVALITNÍ A SPOLEHLIVÝ DODAVATEL

Ukažte vašim partnerům, zákazníkům a zaměstnancům, že vám na nich záleží, a dejte si záležet s výběrem kvalitního dodavatele.

Kvalitní dodavatel má mnoho zkušeností a ulehčí vám od strastí, které by mohly nastat, a navíc vám pomůže vymyslet ideální řešení pro vaši značku.

Kvalitní dodavatel vám utvoří jasný přehled o tom, odkud pochází suroviny, které pro výrobu jedlých reklamních předmětů využívá, a jak s nimi zachází. 

JSOU V SOULADU SE SMÝŠLENÍM FIRMY

Jedlé reklamní předměty musí být v souladu se smýšlením a hodnotami firmy.

Pokud například firma klade důraz na zdravý životní styl a ekologii, měla by volit bio produkty nebo produkty s nízkým obsahem cukru a umělých přísad.

Pro značky, které mají luxusní image, jsou vhodné prémiové pochutiny. 

ATRAKTIVNÍ A FUNKČNÍ BALENÍ

Kvalitní balení chrání jedlé reklamní předměty před vlhkostí a jiným poškozením.

Balení by mělo být nejen funkční, ale i atraktivní, aby jedlý reklamní předmět skutečně zaujal a mezi ostatními nezapadl.

Navíc, balení utváří první dojem

PODMÍNKY PRO SKLADOVÁNÍ

Správné skladování je důležité pro udržení kvality a bezpečnosti jedlých reklamních předmětů.

Většina těchto produktů vyžaduje suché a chladné prostředí, aby se předešlo zkažení nebo poškození.

Jedlé reklamní předměty je lepší objednávat pravidelně v menších nákladech, které jste schopni nejen bezpečně uskladnit, ale především včas rozdistribuovat.

VHODNÝ VÝBĚR PRO CÍLOVOU SKUPINU

Člověk je strávník vybíravý.

Mezi jedlými reklamními předměty by měly být takové položky, kterými jen tak někdo nepohrdne.

Můžete riskovat a zvolit něco, co si lidé běžně nekoupí, ale rádi to ochutnají.

Záleží, pro koho jsou jedlé reklamní předměty určeny a jaké má vaše cílová skupina preference. 

DIETNÍ OMEZENÍ

V dnešní populaci trpí potravinovou intolerancí téměř polovina lidí.

Buďte připraveni na tuto situaci již během rešerše a ptejte se na alternativy.

Štítek se složením je na jedlých reklamních předmětech nutností. 

DISTRIBUCE

Kdo bude distribuovat vaše jedlé reklamní předměty?

Pokud to budou například obchodní zástupci, je dost pravděpodobné, že reklamní předměty budou dlouhodobě uskladněny v kufru auta.

Mějte jistotu, že máte distribuci pod kontrolou, a že jsou všechny zodpovědné osoby srozuměny s tím, jak s jedlými předměty bezpečně zacházet.

 

 

Jedlé reklamní a dárkové předměty mohou být efektivním nástrojem pro budování značky a posílení vztahů. 
Klíčem k úspěchu je výběr kvalitních dodavatelů a produktů, které jsou v souladu s hodnotami vaší firmy.